سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، انگیزه فهم است . [امام علی علیه السلام]
بهداشت پوست و مو و زیبائی


پیلینگ در منزل

ست پیلینگ مدیپیل (Medipeel) محصولی ایده آل جهت انجام پیلینگ پوست در منزل است. در این روش عوارضی از قبیل ایجاد حساسیت، خارش، سرخی و التهاب وجود ندارد و طی 12 هفته درمان با این ست، لایه های فرسوده و سطحی رویی پوست از بین می رود و شما شاهد کاهش پف و چروک زیر چشم، کاهش لک های ناشی از تابش نور آفتاب و امراض کبدی و یا کهولت سن خواهید بود. مدیپیل، همچنین قادر است، خطوط عمیق خنده دور لب ها را کاهش دهد.

در مدیپیل محصولی به نام سرم پیلینگ صورت مدیپیل هم وجود دارد. این سرم حاوی اسید گلیکولیک است که باعث لایه برداری پوست و با طراوت کردن آن می شودو تاثیر بسزایی در کاهش خطوط سطحی پوست و لک های ناشی از کهولت و آفتاب دارد. محصول دیگر این ست، پاک کننده عمیق پوست مدیپیل است که حاوی چندین نوع مختلف از اسیدهای فعال میوه از قبیل: اسید گلیکولیک، اسید مالیک، اسید سیتریک، اسید لاکتیک، اسید سالیسیک، عصاره بابونه و الورا است. این اسیدها لایه های فرسوده سطحی روی پوست را از بین می برند و بدین ترتیب منجر به شکل گیری پوستی شاداب و تازه می شوند.

پیلینگ و چروک های پوستی

کلاژن مسئول نگه داشتن قوام پوست شما است. حال به هر علتی در روند کلاژن سازی اختلالی به وجود آید، می تواند باعث ایجاد چین و چروک پوست شود. با افزایش سن کلاژن سازی دچار وقفه می شود و افرادی با سن بالا پوستی افتاده خواهند داشت.

علاوه بر کلاژن سازی، علل دیگری نیز در ایجاد چروک پوست دخالت دارند مثل قرارگیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب.

علت دیگر، اسپاسم عضلانی زیر پوست است. افراد عصبی و اخمو به علت استفاده زیاد عضلات صورت، دچار این حالت می شوند. افرادی که قبلا چاق بوده اند ولی اکنون لاغر شده اند نیز به علت از دست دادن چربی زیر پوستی، دچار افتادگی پوست و چروک می شوند.

سیگار کشیدن و داشتن پوست خشک هم از عوامل دیگری هستند که باعث چروک زودرس می شوند.

برای پیشگیری از ایجاد چروک، پیش از هر چیز باید عامل ایجادکننده را از بین ببرید، مثلا تغذیه مناسب داشته باشید، از سیگار و مواد مخدر استفاده نکنید، اعصاب آرام داشته باشید، زیاد در معرض آفتاب قرار نگیرید و...

اما اگر دچار چین و چروک شده اید، ما چند روش موِثر را به شما معرفی می کنیم. روش اول، پیلینگ شیمیایی است که چه به صورت تدریجی با مصرف کرم های حاوی AHA با درصدهای پایین و چه به صورت پیلینگ در مطب با داروهای با درصد بالا، قابل انجام است. با این روش ها، کلاژن سازی تحریک می شود.

روش دیگر، به کار بردن لیزر است. با پیلینگ لیزری توسط لیزر CO2 اولتراپالس، رشته های آسیب دیده کلاژن بازسازی می شوند و کلاژن جدید هم در پوست به وجود می آید در نتیجه با از بین رفتن چین و چروک ها، فرد 5 تا 10 سال جوانتر به نظر می رسد که در صورت مراقبت صحیح از پوست و قرار نگرفتن در معرض آفتاب، آثار سودمند این عمل تا سالیان سال باقی می ماند.

فقط دو هفته صبر کنید

در مورد طول عمل پیلینگ، ظاهر پوست بلافاصله پس از عمل و مدت زمان بهبودی و مراقبت های پس از عمل، بروشورهای ساده و قابل فهمی وجود دارد که مراکز درمانی پوست در اختیارتان می گذارند. بلافاصله پس از پیلینگ، پوست برافروخته و به رنگ صورتی پررنگ یا قرمز در می آید. احساس سوختگی یا خارش پس از پیلینگ هم دردسر دیگری است که برای رفع آن، بسته به نظر پزشک از پماد وازلین و پماد ترکیبی روی پوست و یا روش پانسمان بسته یا گاز نیمه تراوا استفاده می شود. به مدت 2 تا 5 روز هم ترشحات روشن یا کمی زرد رنگ خواهید داشت. تورم صورت بین روزهای 2 تا 4 و قرمزی پوست بین روزهای 7 تا 10 طبیعی است .

 



صادق حقیقی ::: جمعه 87/7/12::: ساعت 7:44 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :4829

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
بهداشت پوست و مو و زیبائی

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<